• FILMS & VERHALEN ZIJN EEN KRACHTIG COMMUNICATIEMIDDEL!

    – SCROLL NAAR BENEDEN EN LEES ER ALLES OVER –

BEDRIJFSFILM LATEN MAKEN?

DE VOORDELEN VAN EEN BEDRIJFSFILM

Laat zien wie je bent, wat je doet en waar je voor staat.

Je hebt een geweldig bedrijf, product, organisatie, dienst met prachtige activiteiten en idealen. Maar je wordt niet of te weinig gezien en gehoord. Je vind het moeilijk je boodschap helder en krachtig over te brengen. En je hebt moeite om jouw doelgroep of publiek op grote schaal te bereiken… Herken je dit? Wij van DocuMedia weten uit ervaring wat je bedoelt. We hebben dezelfde worstelingen doorgemaakt en inmiddels hebben we al vele klanten geholpen met datzelfde probleem. Een bedrijfsfilm kan een oplossing zijn. Een bedrijfsfilm trek de aandacht van je publiek of klant en zo krijgt deze een beter beeld van je bedrijf. Wij denken graag met jou mee en helpen jou graag. Contact ons of laat ons jouw contacten.

DE VOORDELEN VAN EEN EIGEN FILM

VIDEO IS DE TOEKOMST

Het duurt niet lang meer voordat YouTube Google als zoekmachine inhaalt. Wat moeten wij nog meer zeggen? Video is de toekomst! Bedrijfsfilms zijn daarom ook de toemst. Maar die het wel op de juiste en goede manier.

DREMPELVERLAGEND

Met een bedrijfsfilm trek mensen met hetzelfde DNA aan. Laat zien wie je bent, wat je doet en waar je voor staat met een film. Door de kracht en impact van film leren mensen jou al kennen zonder je te ontmoeten.

MARKETING

Een bedrijfsfilm online delen is een uitstekend marketingmiddel om je doelgroep te bereiken.

DOELGROEP

Online content zoals een bedrijfsfilm is heel efficient. Via online platformen zoals op Facebook, Youtube en Vimeo kun je exact jouw doelgroep vinden, bereiken en triggeren.

TIJDSLOOS

Een film kan, mits goed gemaakt en zo bedoeld, erg lang gebruikt worden voor marketing doeleinden.

INVESTERING

Jazeker. Natuurlijk is een film laten maken een ‘kostbaar’ proces. Er komt immers heel veel bij kijken. Het effect en het potentieel van een bedrijfsfilm of online video content in ongekend groot. Dat maakt het uiteindelijk weer ‘goedkoop’.

VIBE

Een bedrijfsfilms is DE ideale manier om jouw boodschap en Vibe met mensen te delen.

EFFICIENT

Een bedrijfsfilm is een makkelijke, relatief goedkope en efficiënte manier om een groot publiek te bereiken.

GOOGLE

Met een bedrijfsvideo je website hoger in Google.

AANDACHT

Video trekt de aandacht en prikkelt mensen. Video scoort beter dan foto’s of tekst.

MERKWAARDE

Een goede bedrijfsfilm die de juiste snaar raakt werkt aantrekkelijk en merkwaarde verhogend.

EFFICIENT

Door een goed ingezette bedrijfsfilm en bedrijfsvideo kun je meer omzet bereiken. Dat kan direct en indirect gerelateerd zijn.

  • Laat zien wie je bent en vertel waarom je doet wat je doet!

WAT IS EEN BEDRIJFSFILM?

Wij geloven dat een eigen film op internet een ideale manier is om aan de buitenwereld te laten zien hoe waarom het bedrijf bestaat. Een bedrijfsfilm vertelt het verhaal van het bedrijf, merk of product. Dat kan het algemene verhaal van het bedrijf zijn en je kunt ook inzoomen op specifieke aspecten van het bedrijf. Het kan dus heel goed zijn dat je meerdere bedrijfsfilms laat maken. Iedere film heeft zijn eigen verhaal en boodschap. De meeste bedrijfsfilms hebben een lengte van 3 a 5 minuten. Film is een geweldig midel om je doelgroep op leuke wijze te bedienen met jouw verhaal. Hun tijd is schaars. En al helemaal als ze online zijn. Een korte bedrijfsfilm maken is daarom essentieel. Hoe korter je film is hoe sneller men bereid is om jouw film te kijken. Hoe langer, hoe lastiger het is om de aandacht vast te houden tot het einde.

WAT VERTEL JE IN EEN BEDRIJFSFILM / OPDRACHTFILM?

Wij geloven dat een goed verhaal vertellen is een geweldige manier om vrienden te maken. Door gebruik te maken van storytelling kun je gelijkgestemden vinden. Mensen die hetzelfde denken en in hetzelfde geloven zullen door jouw film inhaken op jouw verhaal en zich aansluiten bij jou doel. Wij geloven dat een film altijd kort en krachtig moet zijn. Het is daarom belangrijk je te focussen op 1 duidelijke boodschap en om het verhaal van de film terug te brengen naar de kern. Houd het verhaal simpel en breng de boodschap volgens een duidelijke structuur waardoor deze makkelijk te volgen en te onthouden is. Wij geloven dat je vooral vertelt waarom je iets doet. Dat is de succesfactor van je verhaal en van de film.

WAAROM ZOU IK FILM VAN MIJN BEDRIJFSFILM / OPDRACHTFILM WILLEN?

Een goede bedrijfsfilm is een mooie aanvulling op het gebied van communicatie en is een uitgebreid visitekaartje. Mensen maken op een leuke, attractieve manier kennis met het bedrijf, de organisatie, de mensen die er werken. Mensen leren wat jullie doen en vooral wat jullie doen. De film boeit natuurlijk van begin tot eind en de kijker krijgt een positief gevoel. Het belangrijkste doel van de film is de ‘call to action’ die je los wil maken bij jouw doelgroep.

WAAR GEBRUIK JE BEDRIJFSFILM / OPDRACHTFILM VOOR?

In eerste instantie gebruik je een film om een doel te bereiken bij je doelgroep. Dat doel is meestal activeren door te motiveren. Dat doe zoals je inmiddels al begrepen hebt door je verhaal over te brengen. Veel van ons werk verspreiden wij online. Als je film af is en je maakt gebruik van de geweldige kansen die onlinemarketing te bieden heeft dan bereik je heel efficiënt en dus ‘goedkoop’ je doelgroep en daarmee ook je doel.

VOORBEELDEN VAN EEN BEDRIJFSFILM / OPDRACHTFILM

BEDRIJFSFILM – ALICE MAKELAARDIJ

PROMOTIEFILM – GP-BULLS

PROMOTIEFILM – TU/E SCHEIKUNDIGE TECHNOLOGIE

BEDRIJFSFILM – PRISMA PASBUSTES